Ausa B200H
Zametací vůz B 200 H iLink System® (verze 4×2×2) – výměna zadní nástavby.
Specialista pěší zóny. Velmi tichý, čistý, příjemný pro uživatele s velice nízkou spotřebou paliva. Super kompaktní s obsahem násypky 2m³ sací zametač s řízením dvou nebo všech čtyř kol. Je vybaven vynikajícím řídicím systémem, který se vyznačuje vysokou manévrovatelností a je naprostou špičkou ve své kategorii. Se zametací šířkou od 1,4 do 2,8 m se dosahuje optimálního pracovního výkonu. B 200 H dosahuje nejvyšší možné úrovně filtrace vzduchu z EU. Je oceněna certifikátem PM 10 se třemi hvězdičkami. Tyto stroje jsou osazeny motory VW Euro 5 s nízkou spotřebou a nízkými emisními hodnotami motoru. Hydrostatická převodovka Rexroth s 1 nebo 2 poháněnými nápravami dle přání zákazníka. Jeho vysoká výkonnost sací turbíny v nízkých otáčkách motoru minimalizuje hluk během sání a zároveň umožňuje vysávání nečistot vysokou zametací rychlostí – to vše s naším patentovaným ekologickým systémem šetření paliva ( A.F.S). Přímá optická kontrola zametacích kartáčů je zajištěna díky špičkové konstrukci kabiny a jejich prosklených částí včetně prosklené části podlahy s výhledem na sací štěrbinu.
MOTOR (verze 4×2×2)
- Volkswagen motor TDI 2,01 EURO 5, 75 kW (102hp) při 3.000 otáčkách, krouticí moment max. 285Nm při 1.750 otáčkách.
- Průměrná spotřeba 6l/h, rozvor kol 1.900mm, velmi těsný poloměr otáčení 3.900mm.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Řízením předních kol, efektivní kapacita nerezového zásobníku 2.000l.
- Nádrž na vodu 300l
- Sací vzduchová turbína 9.000m3 za hodinu při 3.000 otáčkách a 6.000m3/h při 1.500 otáčkách.
- Dva přední nezávislé boční kartáče průměr 850mm, ovládány joystickem (F) s možností nastavení přítlaku a zametací šířky kartáčů, boční kloubově uchycená zametací ramena.
- Efektivní zametací šířka 2.200mm, maximální 2.830mm a minimální 1.300mm.
- Evropsky certifikováno PM 10 velice nízké emise (D).
- Dvou rychlostní hydrostatická převodovka s automatickým přesouváním převodů bez mechanické převodovky.
- Vykládací výška zásobníku 1.580mm(E), tempomat.
- Ausa palivový úsporný systém (A.F.S) v dlouhých přejezdech ve vysoké rychlosti.
- Automatická kontrola úrovně vody, oleje a paliva, elektronicky ovládané otáčky motoru
- Maximální rychlost 40km/h.
STANDARTNÍ VÝBAVA
- barva šedá: konstrukce kabiny a podvozku
- barva bílá RAL 9010: přední část kabiny a boční části stroje přední upínací desky
- tří stupňové hydraulické čerpadlo, palubní počítač s displejem (C)
- dva joysticky na středové konzole (D) pro ovládání kartáčů
- servořízení
- elektronicky nastavitelná rychlost kartáčů
- elektronicky ovládaná vzduchová turbína výkonná i při práci v nízkých otáčkách
- odpružení hydraulickými tlumiči a vinutými pružinami na přední nápravě
- odpružení hydraulickými tlumiči a torsní tyčí na zadní nápravě
- LED osvětlení okna do zásobníku odpadu pro vizuální kontrolu plnění z kabiny (I)
- kotoučové brzdy na přední nápravě a bubnové brzdy na zadní nápravě
- chladič vody, hydraulického oleje, stlačeného vzduchu a paliva
- hydraulický ventilátor chladiče se snadným čištěním (J)
- plně uzavřená zvukotěsná kabina
- dvě sedadla, pravostranné řízení ( RHD), výkonné topení
- plně prosklená kabina pro perfektní vizuální kontrolu kartáčů a nástaveb (G)
- řídící kola s velkým úhlem natáčení, sedadlo řidiče s mechanickým odpružením
- sedadla s nastavitelným naklápěním, vzdáleností a váhou.
- tří bodové bezpečnostní pásy
- rozložení ovládacích prvků části stroje s intuitivním ovládáním
- homologované osvětlení
- elektricky regulovatelná hlavní světla
- rádio/CD
- zvukový signál při couvání